Jumaat, 17 Jun 2011

happy BESDAY!!! ---> NORFITRIYAH HJ. HASSAN

hepi besday to me..hepi besday 2 me..hepy besday hepi besday hepi besday 2 me!!!!
slamat ari jadi..slamat ari jadi..slamat ari jadi norfitriyah
slamat ari jadi~~~jp nk tiup lilin ;p hehehehe..


weeehOOooo uolz...2dy is my birthday 17 jun 2011-->17 jun 19xx ;p
ari ni rasa cm biasa je kot cm ari2 biasa cm thn2 lps aku xpnh celebrate besday hye skali mse form 2 tu je ps dr tu aku xpnh wat pn oppsss!! lpe 2009 last akk angkat aku celebrate belikan kek n adiahkan couple turtle utk aku..hehehe..surprise party..skg ni da makin tua agknye so aku rse xperlu nk clebrate n gtau sume org besday aku ;p

ramai bdk2 ofc tataw besday aku ari ni coz aku mmg xtyg kt info fb aku..ntahla dr dlu aku mmg ske rahsiakn besday aku sbb aku ske cmni xde org wish sgt ;) rse malu hahaha..so biarkan jela mne2 kwn2 yg blaja dlu je mmg text n wish aku..tq kt kwn2 yg kt kg, mse form6, mse kt uum dlu..tq so much sbb msh igt besday aku..hihihi


kiranya ni thn aku smbut besday aku dlm keadaan bergembira berbanding thn lps aku dirundung duka coz frustrated la sgt ;p..ermmm thn ni ade some1 yg xwish besday aku last year die igt n wish thn ni tataw la die igt aku o mmg da xigt tp xpela pe de hal kn die bkn la hebat sgt pn ;p..

ade pizza utk aku ari ni wlpn bkn coz besday tp tu la kn ALLAH bg rezeki utkku :)..syukur Ya ALLAH krn KAU pjgkn USIAku, KAU anugerahkan aku kesihatan yg SIHAT n SEMPURNA..KAU berikan aku KEBAHAGIAAN yg aku mahukan..KAU perkenankan apa yg aku MOHONkan..KAU limpahkan KASIH SAYANG, REZEKI buatku..Ya ALLAH,KAU pertemukanlah JODOH utkku..amin3 ya rabbal alamin..


it's me!!

ari ni bermakna usiaku da bertambah 1 thn huhuhu..waaaaa takotnya coz aku da makin muda ehh ehh silap makin tua hahaha..biarlah umur juz angka je kn ;p xbmkna ape2 aslkn jiwe aku mude hehehe..org pn slalu ckp aku cm bdk 18 thn hahaha..agknye mata dorg da rabun kot ;p mebi sbb fizikal aku yg renek ni bkn katik ok tp kecil n molek jgk comel kuasa dua ;p hahahhaha..so org xkn tau umo sbnr aku klu xtau btl2..hihi so aku akn rahsiakn hahaha..

~~HARAPAN & PINTAKU~~

Ya ALLAH..
hya pada-MU tempat aku mengadu..
tempat aku menghamburkan segala kedukaan..segala keperitan..segala penderitaan..sgl kesengsaraan..sgl kegembiraan,
hanya ENGKAU yg mengetahu sgl apa yg terkandung dlm hatiku..
YA ALLAH..
ENGKAU adalah pemilik segala hati makhluk di bumi n di langit
ENGKAU yg memiliki hatiku YA ALLAH..
KAU perkenankanlah apa yang aku hajatkan..
KAU berikanlah KEBAHAGIAAN dunia dan akhirat
YA ALLAH..
jgn KAU uji aku lg dgn dugaan-MU
YA ALLAH..
KAU kuatkanlah hatiku, jiwaku, roh dan jasadku
YA ALLAH
aku bersyukur di atas apa yg telah KAU berikan pdku
terima kasih YA ALLAH
~~~ALHAMBRA ADASTRA~~~


si pena yg comot bertinta :
ALHAMBRA ADASTRA :)

Tiada ulasan: