Jumaat, 10 Jun 2011

Kakiku berpijak di NATIONAL PARK@kuala tahan

...yuhuuuuuu uolzz.. ;)
byk cite nk share tp ade ke org bce entry aku ni ek ;-??xkshla yg ptg aku dpt luahkan sume yg aku nk ckp hehe..mklumla nk tlis diari aku ni malas sgt ;p..edisi kali ni nk cte ttg pertama kali aku ke NATIONAL PARK kat kuala tahan..serius mmg aku xpnh pgi spjg hdp aku yg membesar di Jerantut hahaha.. btapa hazabnya kn ble kwn2 ckp nk g tmn negara aku dgn gelabah n gamble penuh konfiden aku jwb no hal MOJ hahaha..pdhl aku tau jln je nk g tp xtau rupa n tempatnye cmne..dlm ati gamble n bedal jela signboard kn byk..lgpn aku ade 1 prinsip hdp yg aku pegang slama aku ade cik WUN ---> my luvly car ter'PERSONA' aku bkn buta huruf xpandai membaca..so signboard guru terbaik aku hahaha pergi la mne pn aku akn cri smpai dpt n pulang dgn slamat wlpn bkali2 aku sesat hahaha oppss!! shhhh sesat xleh cite sgt nti kne bahan ngn bdk2 ofc aku yg hazab ske membahan aku ;p

ble bercerita ttg tmn negara ni kan dlu2 kwn2 sume ckp best giler heaven!! bile aku g mmg heaven kuasa dua la!!! giler serius i'm fall in luv ngn tmn ngr wajib ade next session lak psni..cinta bru nk mula mne leh padam kn so aku akn pgi lg xkira smpi aku jemu hehe..

xperience nek bot mmg syiokk nk2 time die lalu jeram huhhh adventure giler coz aku ni ade trauma n fobia takut air n tgk sungai yg besar n luas takott lemas!!shhh ni sume org xtau sbb aku nmpk brutal ngn sume mnde..bab swimming failed wlpn bratus kali aku blaja still xdpt2 agknya btl jgk kdg2 org ckp aku looser hahhaha pe aku kesah kn ;-? jnji njoy ;) tp part xleh blah asl langgar jeram je air mst kuat smpai nek bot aku da mnjerit2 takott ble da slow aku continue blk mkn kacang hahhaha aku nk jgk mengunyah spjg nek bot tuhh ;p

xpedisi ke TAMAN NEGARA kali ni yg join kak afni (mak pinggu), ikan paus biru merangkap bapak pinggu sbb die kcelaruan identiti sket leh btkr ble2 jew hahaha, mkcik wahi  (si kayu balak bersaiz 3 pemeluk-->kaki die je tau hahahha), ayu, aidil n family
agak2 klu dorg bce pe aku hupdate ni absla kne bahan stahun ;)
janji dorg xleh ckp aku kerengge serati ;p

pe lagi jom kte layankan semua pic2 terbaek dr tmn negara ;-
5/6/2011
mse ni aku da menggedik trasa ksronokan yg bkl mnanti kami sume ;)

kat canopy smpat lg pose terbaek!!da la spjg hdp xpnh g so aku bgmbar sakan la kn =)

tgk ni bukti ktorg da sampai ke tmn negara hahaha..mmg syiokkk abs!!

wajib ade xtvt melompat coz ni 1st time aku bjaya mengangkat tut tut n mlompat cantek!!

giler posing!!!

seyes!!!! kat tmn negara peace yer!!

plg aku syg pic ni coz ade tuuhhhh NATIONAL PARK sebesau2nya..

tiket canopy :)

mula2 mendaratkan kaki kedlm bot hahaha muka sume smile je..


percayala klu pjg umr n murah rzki akn aku pijakkan kaki ni lg ke sini utk bercinta dgn alam bercumbu bau hutan n menikmati bunyi disini..alangkah nikmatnya klu dpt bmalam kt cni :)

to be continue..
si pena yg comot bertinta :-
Alhambra Adastra

Tiada ulasan: