Selasa, 13 September 2011

air terjun jeram KEDAH@ulu beranang

uolz......skali lg trip ni 1pakej la kot..kami p air terjun jeram kedah kat ulu beranang...da xjauh dr broga..klu korg da smpai broga kn singgah2 la p mndi sjukkan bdn kt jeram kedah ni...view die cantik dowh...ngn batu yg unik..cntik utk photoshoot jgk...memandangkan kamera aku cap ayam serama je n hasil die pn ala2 jela tp MOJ bab bgambar ni yg ptg muka aku penuh n byk kngn yg aku smpan n ble aku lyn aku akn tsenyum n gelak sorg2---->sewel la kjp ;)


time kami smpai sne tu ujn renyai2 so aku xbrani nk mndi cz aku igt pesan mak aku...klu ujan jgn mndi air terjun takut air bah--->kepala air turun dr ats skaligus nti lemas n hanyut..aku ni agk trauma ngn air pn sbenarnye da la xpandai swimming nih miming aku terer la ble air paras buku lali aku leh wt mcm2 aksi renang berirama...kuak lentang xyh ckp la terbaek aku wt ble air cetek...kt jeram ni pn air die paras lutut je kot cme ade periuk api (btl ke ehhh aku da lpe lme xbkk bku geografi hahaaha..ade dalam sket yg klu aku g mmg tenggelam)......................


so oulz....pe lg nti sggh sne ye klu g broga...korg psti puas ati....seyes!!! laaaaaa ;p



sperti biasa muka aku akn wt introduction hehehehe ;p

aku, yuzi n superhero kami yg mnemani spjg ari tu ;p abg dhill


abg dhill........pewiiiiittttttt ;p tq nasi lemak n teh tarik terbaekk!!!




lompatan n aksi yg aku xmmpu nk wt,,,klu sliding aku gigih lg tiru hahhahaha



see...cntik kn kami kan ...............................;p ;p ;p

si pena yg comot bertinta:-

alhambra adastra

daaaaaaaa~~~

luv u olz...xoxo ;)








Tiada ulasan: