Ahad, 18 September 2011

kari kepala ikan

ermm...so delicious~~~

uolz..tataw pe yg da tjadi pd aku start last week lg aku da kecur air liur mo mkn kari kpl ikn nehhh..ble aku pjm mata je aku tbayang tomato n bendi rasanya yg da bcampur dgn kuah kari yg msm2 sket..perhhhh air liur aku spt mmbanjiri penuh dlm mulut ;p ahahhaha..ieeeyekkkss..tp tulah realiti yg blaku kt aku..spt kempunan lagaknya, spt mengidam barangkali ttp yakinlah uolz aku xpregnant sma skali!!!....ini mmg skali skala rasa spt ini akn mghantui hdp aku ble aku da lme xmnikmati air tgn masakan bonda tcintaku walhal kari bknla tmasuk dlm febret food aku;)...


da berulang kali aku bagitau si yuzi aku nk mkn kari kpl ikn yg pntg tomato n bendi perlu mmbanjiri dlm periuk tuhhh...aduyaiiii,seksanya aku...mahu masak aku tsgtla mls mahu memerah santan..ble nk bli santan yg da siap kt kdai tuhh kembang tekak aku mngenangkn tgn sapakah yg digunakan...watnye tgn tuhhh itam n kelam alahaiiiii....bgeloralah perut aku membuak2 isi perut jwbnye....hehehe~~~

lantas...tadi aku da xleh wt 1keje pn ble kemaruk makanan aku da dtg..sglnya aku nmpk bendi n tomata merata2 n tahap aku da icu kot ble aku pegang tombol pintu ofc aku rse spt memegang tomato yg bwarna merah oren ;p, pen yg aku guna pn aku nmpk spt bendi je hahahaha (gelak guling2 jp) dasyat kn? ...so aku ajk si kayu balak, si ikn paus n mkcik econsave(yuzi) p mkn kt mokara...coz dlu aku pnh tnmpak kari kpl ikn kt sne...syukur da mmg rzki aku utk mkn hahahaa..sedappp jgk mnyelerakn tekak aku..sng je aku ni klu kne ngn tekak aku uolz akn tgk pggn tu licin tp ble xkne ngn tkak aku alamatnye mmg xkn abs..klu pkse jgk aku leh muntah serta merta ;pppp..............

mnikmati kari kpl ikn kt mokara sbentar td..mmg nikmatnye msh trasa sampaikn aku tapau utk mkn mlm nihh wlpn xkn mampu lwn mskn bonda tercintaku tp ia mmpu mmbuatkn perut nihhh da xmnyebut kari lg hihi...almaklumlah bondaku da mngirimkan petai dr phg utk aku..perhhhhh skali mkn ngn kari ps2 uolz imaginekn wt plak sambal kelapa...adoiiiiii, tersgtla heaven!!!...hahhaaha..oulz mst xphm slera aku nih kn...aku ni slera org kg n lauk pauk febret aku sume org2 tua yg ske mkn hahaha..nk wt cmne itulah aku ;)....tu lom lg aku mngidam nk mkn gulai pisang, gulai msm keladi, gulai nangka.....perhhhhh,skali lg meleleh air liuq cheq ;)....

so klu uolz nk trai p mkn kari kpl ikn p la mokara jaya kt kota kemuning nihh...mmg xmngecewakan kot ;p mngikut selera tekak aku ni ^-^.....so uolz...daaaaaaa...

si pena yg comot bertinta :-

ALHAMBRA ADASTRA :)

Tiada ulasan: