Ahad, 4 September 2011

mr.fedEX da approve yeayyy!!







Alhamdulillah..syukur sgt2!!



akhirnya ALLAH da buka ati die utk berlembut dgn aku..2thn lbh xpnh bhenti berdoa smga ALLAH membuka pintu hati die utk lembut semula..



akhirnya ALLAH memakbulkan doa aku selama ini..



biarpun da xde ape atr kami tp bersyukur die accept fren request dr aku ;)



nk dijadikan citer..



rye ke2 aku wsh rye kt die n die rply..ok abs kat citu je tp aku da ckup epy ble die respons msj aku tu wlpn aku xpnh mngharap ape2 juz rye mst aku akn tigt kt sume yg aku knl..



pas2 tetbe aku tpikir npe aku xtry je add die kt fb..ermmm so mlm sabtu aku xde keje ni pn g la add fb die..n sgt mengsyahdukan aku ble pg ni aku tgk die da accept mlm td..Alhamdulillah smoga psni xde lg sengketa atr kami..aku pn da redha n pasrah atr kami mmg xkn ade ape2 lg..aku da ckup happy ble die accept aku..Thanks YA ALLAH krn memakbulkan doa2ku slama ini..




utk mr. fedEX :-



wlpn satu ari nanti akn ade pengganti awk, jauh dlm ati sy ade 1 tempat yg plg dlm utk awak..



tempat tu xkn boleh diganti dgn spe2 pn smpai ari ni..



sampai ari ni..



stp kali nk pejamkan mata sy akn nmpak muka awk n nama awak akn lalu dlm memori sy..



sampai ari ni..



bgn je dr tdur sy msh nmpak muka awak..



smoga awk abadi jauh dlm ati sy :)

tuan GENERAL ~~


si pena yang comot bertinta :

ALHAMBRA ADASTRA

























Tiada ulasan: