Isnin, 26 September 2011

walimatulurus



*****walimatulurus Mohd Solehuddin Mohiddin*****
uolz...mst ade bff laki n gurl kn...aku pn ade..klu bff gurl harusla cik zaza yg slalu ade dgfn aku susah nsenang..ngn zaza kami xpnh miss msj 1ari pn..ade je yg topik kami berdua :)...sungguh aku gembira ble ade kwn2 mngelilingi hdp aku..tnpe pnh aku rse sunyi sepi :)

Soleh---> bff utk kategori laki ;) die sahabat yg terbaek...die la sahabat, teman, kawan....die jgk doktor, motivator terbaek aku slama 11thn ni...die pnjamkan bahunya utk aku (jgn slh phm pjm bahu bkn bererti aku letakkan kpl kt bahu die ;p) tempat aku mengadu sgl pedih perit sengsara..bahagia aku...die la tmpatnye...menasihati aku tnpe pnh jemu, mmberi smgt utk aku utk aku trus berdiri n berlari..dialah orgnye......aku bangga ade sahabat spertinye...

2bln kbelakangan ni aku memaksa diri untuk mengurangkan xtvt mengadu nasib dgn die...soleh akan melangsungkan perkahwinan die 2 Okt 2011 ni...jauh dlm ati aku trasa sgt yg aku akn kehilangan die..aku mahu membiasakan dri tnpe soleh...ble die da bgelar suami aku xkn ganggu die lg.. ;(

roti jala istimewa utk soleh sbenarnye..btl la kak idah ckp 7 ajaib kt umh blaku..mmg aku wt utk soleh..ats permintaan die yg terakhir..aku wt khas utk die..n aku bwk roti jala ke rumah yuzi...pas maghrib die dtg, aku tggu die jgk smpi dtg...kami mkn berempat ---> soleh, aku, yuzi n adi....itu yg terakhir aku jmpe die b4 jd husband org ;).....ahd ni aku akn btemu soleh lg tp status da laen....hurmmm..jodoh die da sampai..aku mendoakan segalanya yg terbaek utk die..sbg kawan, doa aku sentiasa mengiringi langkah hdp die :)

soleh...

trima kasih krn awk adalah kwn terbaek sy...awk yg plg memahami sy, awk yg tnpe jemu melayan kerenah sy, awk yg xpnh bsungut dengan kesengalan sy...awk yg sabar dgn setiap tingkah laku sy slama 11thn...adoiiii awak...sayu ati sy sgt2!! awak da bjaya mmbuatkn mata sy bergenang saat ni!!! ^-^......saat awk hulurkan kad kahwin kt sy..tau x btapa jantung sy bdegup kencang...krn tu tanda perpisahan kte smakin tbe...kte akn jauh...tp utk kebahagiaan awak, sy mendoakan smoga pkahwinan awk kekal hingga ke hjg nyawa...smoga umhtgge yg dibina dirahmati oleh-Nya...awak lelaki yg baek, smoga jdh awk juga sebaek awk :)...mudah-mudahan amin....

tinggal kenangan

akan terlipat kemas dlm ingatan sy,11thn bersahabat dlm tempoh tu kte pernah jgk bcinta kn hahaha..wlpn xlama tp kte msh blh bersahabat baik smpai skg...awk ubt tido terbaek sy ;p, saat sy mnderita sengsara xleh tdo awk pnh bacakan yasin ditelinga sy, zikrullah utk sy smpai terlena...takbir raya khas utk sy ;) mse kte skolah dlu2...sy bangga ade sahabat cm awk...sy bersyukur kte mmpunyai jdoh utk bertemu sbg sahabat...SAHABAT utk selama-lamanya..............

p/s utk SOLEH

Jadilah suami yg soleh, yg memimpin isteri ke jalan yg diredhai ALLAH, yg menjadi ketua keluarga yg hebat utk ank2...."Slamat Pengantin Baru" n big SMILE :) 4 u~~~~


Sahabat Selamanya

Lagu : Padi


Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…


*****thanx for being my frenz******

*********alhambra adastra*********

Tiada ulasan: