Isnin, 3 Oktober 2011

redemption GAME

redemption GAME!!

moning olz....jom aku xplen apekah topik pbincangan we olz ari ni ye ;) hurmmm..klu pnh bce entry b4 dis psl mizz die hehe..die da kalah n akhrnye die yg cntct aku ;p hihi...nw ktorg ade wt 1game n aku xtau la pe motif die kn create game ni ;p

memandangkan die notice yg aku ni tdo awl tp2 mlm huhu jd die wt 1 game sengal utk aku..da 2ari start..game die cmni..die skuad blink2 n aku skuad kuat tdo katanya...shiaaal kn ;p tp aku bahgia ;) hahahhahha...so ble kami bermsj spe yg senyap tetbe ---> tanda da ZzZZz otomatik dikira kalah ok..n 2ari berturut2 aku kalah..skg da jd 2-0 n smpi ujg bln ni yg menang leh redeem point, yg kalah akn blanje makan ;)......smalam aku puas membulatkn mata aku ni tp apekan daya kul1.30 am aku myerah kalah coz aku da mlantak bigmac n mata aku mule masuk angin ble kne kipas ;)


malam ni aku akn fight btl2 smpai aku dpt 1point ok la kn..caranya jeng jeng jeng...aku akn tdo dlu utk pstikan mata aku xmsk angin lg cm mlm td hehe ;)...yg si die ni kan mmg la wt aku geram die tau aku da ngntuk sj je die bg aku mng tp dgn syarat aku kne call die...apekah??ngn mata aku yg da tpejam n suara mgntuk aku ni kne cll die...mampus xlyn ;p...segan nk call die laaa...tataw nk ckp pe wakakaka...akhirnya aku terbuai mimpi lagiii....dgn rasminya aku kalah lg ;(...tp xpe aku pye smangat juang sgt tggi!!! ini cik alhambra adastra laa xkn mngaku kalah sng2 aje ok incik skuad blink2 cz aku akn tukarkn nama skuad kuat tdo aku ---> skuad xkn tdo ;pppp......


to skuad blink2 siap la awak nti... ;p weeeeee~~~~~~




Tiada ulasan: